Selamat Datang ke blog rasmi AXIS =)Association of Excellent Integrated Students SBPI Kubang Pasu
Anda dijemput menjadi pengarang!

Sesiapa yang ingin menulis dalam blog ini, sila hantar emel anda di sini : klik sini.

Monday, October 24, 2011

Wahai Rakan2

Hahaha blog ini dulu meriah tau. La ni dah jadi suam2 kuku. Tak pun suhu bilik.

Oklah sebagai respons kepada entry Safuan sebelum ni, meh aku cerita pasal bebudak kita di Universiti Ainshams. Ok kat sini batch kita ada dua orang saja. Aku dengan Jib. Senior kita ada ramai jugak. Kak Amarlina (sila panggil Idrus sekarang), abang Azfar, kak Aidah (kot... ejaan dia macam ni ke?) dan kalau nak yang serata Kaherah tu lagi ramai la. Mesir ni banyak jugak warga SBPIKP. Cuma jarang jumpa sebab jauh la jugak. Eh mungkin aku saja kot yang jarang jumpa sebab aku tak suka keluar rumah. Aku lebih suka menjelajah menggunakan tingkap dan bersembang dengan orang di facebook, trak pun menulis blog.

Aku nak cerita apa sebenarnya pun aku tak tahu. Pointless betul setakat sebut nama orang yang dah tahu baik tak payah. Hehe. Sebab selalunya ceritaceriti aku letak dalam blog akulah. Tapi mengenangkan bukan aku saja yang menulis, dan banyak lagi penulis2 yang selalu ja online, misalnya Muiz yang telah menjadi Moez, Haziqah, Piah, Kamil, dan ramai lagilah (aku mention orang yang ada kat chatbox fb aku baru2 ni) so rasanya blog ni tak sepatutnya kosonglah.

Well maybe commenting at facebook is more fun than to read stuff in blog. But to know stories of friends, written by them, in their own way, that's a different thing. Ceritalah. Apa saja.

ini blog aku saja promot cepat follow dan LIKE okbai

2 comments:

TecerWidad said...[Reply to comment]

penulis entri ini seperti digi. i will follow youuuuu. mana-mana pun dia ada. hahahahah

Unknown said...[Reply to comment]

kmbali ceriakan blog ni :D