Selamat Datang ke blog rasmi AXIS =)Association of Excellent Integrated Students SBPI Kubang Pasu
Anda dijemput menjadi pengarang!

Sesiapa yang ingin menulis dalam blog ini, sila hantar emel anda di sini : klik sini.

Saturday, April 2, 2011

jgnlah bangang sgt mcm ni ye kwn2

aku suka bila teman lelaki menyuruh aku berpakaian longgar, bertudung dan jaga batas pergaulan.walaupun xdak boyfren la.. tapi gelodak jiwa remaja aku suka berubah-ubah. kalau aku rasa nak pakai t-shirt agk ketat sket, aku pakai.

keadaan sekeliling aku pon mempengaruhi dalam cara hidup aku dan sentiasa berubah-ubah. kalau makcik aku ajak pergi clubbing, aku pakai la macam nak pergi clubbing. tipu je la.... kalau pakcik aku ajak pergi masjid, aku pakai la baju kurung bertudung.

bila aku ngadu kat member aku, diorang cakap " kau dah besar. pandai-pandailah kau pikir mana yang terbaik".

ok, masing-masing boleh pikir sendiri kan. ni juz ape org ckp,, emmmm peringatan

tapi xde la bangang smpay nk pkay cmni.....



Post edited sebab ada unsur luahan perasaan yang melampau. Kalau nak luah perasaan melampau pi blog sendiri.