Selamat Datang ke blog rasmi AXIS =)Association of Excellent Integrated Students SBPI Kubang Pasu
Anda dijemput menjadi pengarang!

Sesiapa yang ingin menulis dalam blog ini, sila hantar emel anda di sini : klik sini.

Monday, April 25, 2011

Kisah dalam Rahim Ibu Mereka

Ada seorang budak sarawak bekas kp smap labu merangkap classmate gua, masa gua tengah sedih haritu sebab roomate gua pergi meninggalkan dunia yang fana ni,(inna lillah..) dia citer satu kisah dekat gua. Mungkin kisah kembar ni adalah kisah Isma dengan Pak Lan, mungkin juga bukan... Mungkin juga kisah Zam Ris dengan Pijie ya, tapi takpela, janji depa tu kembar.


Ada sepasang kembar neh, tiap- tiap hari bersembang dialam rahim ibunya. Memang slalu ahh.... Pasal makan kegemaran aarr, binatang kesukaan laaa... Taaruf tak habes2 aa . Macam- macam laa..... Pejam celik, celik pejam dah 8 bulan, baki sebulan lagi depa nak keluar.... Depa pon sembang lahh pasal cita- cita masing- masing...

adek : bang, nanti abang dah besaq abang nak jadi ape ea??....

abang : Emm....Rasa- rasanye PM kot..Kalau takleh, jadi kroni PM, sebab derang kaye, keh33

adek : awat pulak nk kaye- kaye ni bang??

abang : boleh abang tolong orang- orang susah nanti....Kesian depa yang miskin nuuuu...

adek : oo....

abang : adek pulak??

adek : adek nk jd boxer bang...bukan seluar dlm tuu...tapi yang peninju haa~

abang : ehh....pelik tol cita- cita hang dek??....biaq btol??...awat nk men boxing lak???

adek : adek nk balas DENDAM KESUMAT!!!.... adek nk tumbuk si BOTAK yang selalu ludah kite kat dalam ni bang!!!!!

abang : !@#$%^&*()

15 comments:

sis-haneii said...[Reply to comment]

ooo..isma tu sapa?

Muiz Nasrallah said...[Reply to comment]

@sis-haneii ISMAil

aLong baik said...[Reply to comment]

pa motif nih?aku xpaham laa..

"adek : adek nk balas DENDAM KESUMAT!!!.... adek nk tumbuk si BOTAK yang selalu ludah kite kat dalam ni bang!!!!!"

KESUMAT tu pa? sapa si BOTAK?

Muiz Nasrallah said...[Reply to comment]

@aLong baik Pergh! Takkan dendam kesumat pon taktau? Dendam kesumat ni pencantik bahasa macam hitam legam, bulan mengambang dll. Pi check kamus dbp.

aLong baik said...[Reply to comment]

ouh..xde kamus..arab pnya de la..sapa si Botak?

yui92 said...[Reply to comment]

aku pun xpaham gak crita ni... makam entry ni tinggi sangat... sila jelaskan wahai muiz esok2 aku mai tengok len

FiNdiNg tRuE LovEs~ said...[Reply to comment]

sama mcm org di atas...

shafiq said...[Reply to comment]

ini lawak jenis balas pya nih....,
hahahahaha

Fizah (^_^) said...[Reply to comment]

sape si botak?

CescFauwaz said...[Reply to comment]

haha.. ramai org xpham botak 2 natang pa..

CescFauwaz said...[Reply to comment]

ni klu boh lawak ni kt buletin tobat kena marah ngn cikgu jayyid ni.. ps2 kena buang jawatan dri jd ajk geng buletin

yui92 said...[Reply to comment]

still xpaham =p

Ikhwan Addin said...[Reply to comment]

=.="

jua said...[Reply to comment]

ntah.ak pown xpham gk story nieh..

HanisMunawwarah said...[Reply to comment]
This comment has been removed by the author.