Selamat Datang ke blog rasmi AXIS =)Association of Excellent Integrated Students SBPI Kubang Pasu
Anda dijemput menjadi pengarang!

Sesiapa yang ingin menulis dalam blog ini, sila hantar emel anda di sini : klik sini.

Wednesday, May 4, 2011

main god of war susah... xmacam main naruto

Kalaulah kalau hidup permainan video
nescaya aku tak akan takut
sebelum memilih jalan
boleh tekan 'SAVE'.

Andai terkandas di mana-mana
atau ada musuh yang tak tertumpaskan
atau tersalah pilih jalan
boleh 'LOAD' pada bila-bila.


Bila saja aku bosan
aku tutup dan mainkan kemudian


Bila terasa mahu teruskan
cuma buka semula dan jalan

Benci aku dengan teka-teki
layari internet dan cari 'GUIDE'
andai tak memadai
tekan enter masukkan 'CHEAT CODE'



Bila 'HIGH SCORE' terpadam
aku peduli apa
mainkan semula
mudah sahaja


Biar mati seribu kali
'GAME OVER' tertera
'NEW GAME' ditanya
mudah


Bertanding dengan rakan-rakan
siapa lebih juara
apa mungkin hati akan terluka
bila tertumpas di tangan mereka


Sayang, hidup ini bukan video game
Jalan ada seribu liku
Pilih sebelum mati peluang cuma satu


...apabila di hati tercalit rasa sesal dan iri. Apa boleh 'LOAD'?
supaya tak tercalar diri, oleh cakar tajam milik sendiri?...


okies abaikan saja yeah padan muka aku post benda tak besz .... sapa suruh entry sebelum ni tak syarah bagi aku faham? lalalaa